Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Obsługa klienta i nowe standardy

Szkolenie z obsługi klienta koncentruje się na komunikacji, wyczuleniu na potrzeby, standardach sprzedaży, skutecznych metodach i technikach sprzedaży, komunikacji i negocjacjach, prezentacji, zaufaniu oraz wdrażaniu standardów.

Szkolenie „Obsługa klienta i nowe standardy” to kompleksowy kurs, który dostarcza narzędzi i technik niezbędnych do skutecznego zarządzania obsługą klienta w różnych branżach. Kurs pokrywa szeroki zakres tematów, od komunikacji i wyczulenia na potrzeby klienta po skuteczne metody i techniki sprzedaży, dostarczając praktyczne rozwiązania dla codziennych wyzwań w obszarze obsługi klienta.
szkolenie z obsługi klienta - EASYWAY szkolenia

Prowadzącym szkolenie jest
MAGDALENA DARAŻ – GOGÓŁ
Dyrektor Izby Coachingu Oddziału Małopolskiego, NLP Trainer Intensive, NLP Trainer IANLP, Coach Master Trainer ICI, Team Coach, Trener Biznesu, Terapeuta Life Flow Healing, Trener Transforming Communication™, mgr Pedagogiki o specjalności Profilaktyka Uzależnień i Resocjalizacja, wykładowca akademicki, konsultant Panoramy Społecznej. Założycielka MSC sp. z o. o., gdzie inspiruje efektywnością biznesową praktykowanych metod.

szkolenie z obsługi klienta - EASYWAY szkolenia

Partnerem świadczenia usług rozwojowych jest firma MSC sp. z o.o., ul. Jana Kochanowskiego 32, Tarnów, NIP: 993 066 05 63 oraz Trenerzy z nią współpracujący.

  • Zapraszamy do kontaktu w sprawie ceny szkolenia i możliwych terminów.
  • Każde ze szkoleń możemy dostosować do potrzeb Twojego zespołu.
  • Szkolenia odbywają się w formule stacjonarnej lub online, w zależności od uzgodnień.

Zadzwoń do nas: +48 606 907 829

Czas trwania szkolenia

według uzgodnień

Dokument ukończenia

zaświadczenie o uczestnictwie

Egzamin

nie obowiązuje

Forma szkolenia (do wyboru)

online, stacjonarne u zamawiającego, stacjonarne w bazie / ośrodku, wyjazdowe

Materiały szkoleniowe (w cenie szkolenia)

tak

Przeznaczenie oferty

dla firm, dla grup

Warunki udziału

ukończone 18 lat