Cel audytu
Celem audytu jest przegląd aktualnie stosowanych praktyk i metod w Zarządzaniu Projektami w Państwa organizacji.
Zakres audytu
W trakcie audytu analizowane są aktualne wyzwania, możliwe usprawnienia i problemy w trwających projektach.
Raport z audytu dostarcza informacje o krytycznych obszarach takich jak:
1. Definiowanie projektu – określenie celu, osób odpowiedzialnych, kluczowych dat i ograniczeń. Ustalenie, czy te informacje są tak samo rozumiane w zespole projektowym.
2. Praca z harmonogramem i budżetem – ocena procesu definiowania i monitorowania tych obszarów.
3. Praca z wymaganiami i zakresem – weryfikacja czy zostało dokładnie określone co jest do zrobienia i czy zmiany są wprowadzane w kontrolowany sposób.
4. Zapewnienie jakości – potwierdzenie czy dostarczane w ramach projektów produkty i usługi są zgodne z oczekiwaniami klientów.
5. Narzędzia – określenie aktualnego stanu oraz możliwych usprawnień poprzez wdrożenie narzędzi i automatyzacji.
6. Przywództwo – analiza kompetencji miękkich liderów i ich wpływu na zespoły projektowe.
Efekty audytu
Efektem audytu jest raport wskazujący pozytywne i negatywne aspekty w procesie Zarządzania Projektami.
Raport z audytu zawiera też listę konkretnych usprawnień do wdrożenia.
Szkolenia i konsultacje z zarządzania projektami
Napisz do nas w sprawie audytu Procesu Zarządzania Projektami
Dołącz do naszego newslettera. Bądź na bieżąco z ważnymi informacjami i nowościami.
Dziękujemy
Wejdź na swoją skrzynkę pocztową i potwierdź zapis.